Castello 24. El digital de Castelló Castello 24. El digital de Castelló

Meritxell Gellida Royo, Mantenedora de les Festes Patronals de Peníscola 2023

L'alcalde de Peníscola, Andrés Martínez, ha fet públic el nomenament de Meritxell Gellida Royo com a nova Mantenedora de les Festes Patronals de la localitat, que tindran lloc el pròxim mes de setembre

Cultura 29/07/2023 Redacció Redacció
IMG_2316

Durant la reunió en la qual s'ha proposat el nou càrrec a la doctora Gellida, han acompanyat el primer edil, el regidor de Festes, Ramón Simó, i la regidora delegada de l'àrea de Sanitat, María Jesús Albiol, qui han traslladat la seua enhorabona a la pediatra.

Nascuda a Mas de Barberans (Tarragona) el 2 de desembre de 1982, va passar la seua infància entre La Roda (Albacete) i la Ràpita. Amb el canvi de mil·lenni va iniciar els estudis de Medicina a la Universitat de Barcelona.

L'any 2007 va aprovar l'examen MIR i durant 4 anys va dur a terme l'especialitat de Pediatria a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona.

A l'abril de 2012 el destí la va portar a Peníscola on exerceix actualment com a Pediatra d'Atenció Primària dels xiquets i xiquetes de la localitat.

Martínez ha fet referència a la qualitat humana i la professionalitat de Gellida i ha al·ludit al "gran afecte que li tenen les famílies dels seus pacients", a més, Martínez, ha posat en valor l'extraordinària estima que sent la doctora per Peníscola, on participa en múltiples activitats, també durant la programació festiva.

"Aquesta oportunitat de viure les Festes Patronals des de dins, estic segur, enfortirà encara més els llaços que uneixen Meritxell amb el nostre municipi i és la nostra manera d'agrair-li l'afecte i la professionalitat amb la qual aborda el seu dia a dia amb els nostres fills, el més important que tenim" ha manifestat.

Per part seua, Meritxell Gellida ha agraït molt emocionada aquest reconeixement.

Te puede interesar

Lo más visto

El dicrector de CEEI Castellón, Justo Vellón,  inaugurando la jornada

Se ha desenvolupat una dinàmica en la qual els assistents han realitzat preguntes als emprenedors, creant un ambient molt productiu i interessant

Redacció
Economía 03/10/2023

La jornada ha continuat amb una sessió informativa en la qual Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses dels Centres de Dinamització Econòmica i Social de la Diputació de Castelló (CEDES), ha presentat els programes actius a la província de Castelló dissenyats per satisfer diverses necessitats d'emprenedors i empresaris, destacant les subvencions disponibles per recolzar projectes emprenedors

PortCS

La Autoritat Portuària de Castelló serà l'amfitrió d'un esdeveniment que reunirà professionals de la indústria ceràmica de Castelló per destacar l'aliança entre PortCastelló i el clúster ceràmic.

Redacció
General 03/10/2023

El president de l'Autoritat Portuària de Castelló, Rubén Ibáñez, ha expressat el seu compromís amb aquesta associació durant una reunió amb el president de l'Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC), Juan José Montoro. En aquesta reunió, es van discutir els detalls d'unes jornades que e  Tècnics Ceràmics s duran a terme a PortCastelló i s'espera la participació d'uns cent professionals de la indústria ceràmica de Castelló

Newsletter