
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La presidenta, Marta Barrachina, ha visitat l'Arenal Sound que se celebra a Borriana fins diumenge que ve, 6 d'agost, i ha destacat que aquests festivals són una targeta de presentació per a la província, atreient turistes atrafegats per l'oferta musical que segurament repetiran
03/08/2023Barrachina ha ressaltat l'orgull que suposa el suport del president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, a esdeveniments que impulsen Castelló com a Terra de Festivals. La província ha estat pionera en el turisme de festivals des de 1995 amb la celebració del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) i altres cites emblemàtiques com l'Arenal Sound han consolidat aquesta oferta musical.
Els grans festivals de música a la província es preveu que tinguin un impacte econòmic d'aproximadament 60 milions i generin 2.500 llocs de treball. El cartell de l'Arenal Sound inclou noms destacats com Mora, Anuel AA, Nicky Jam, Quevedo, Jhayco, Saiko, Ana Mena, Maleïda Nerea i Habiteu, que durant una setmana faran que la música no deixe de sonar a Borriana.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
La 27a edició del programa ha aconseguit un rècord de 1.402 matriculats, amb un augment del 14% respecte a l'any anterior.
El projecte PICASSO combina ceràmica i polímers per a desenvolupar electròlits sòlids de nova generació
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip