
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Després de la sortida des de Morella, els ciclistes recorreran 186,5 quilòmetres fins a arribar a Borriana, en la província de Castelló. Aquest esdeveniment ciclista és un aparador mediàtic nacional i internacional que contribuirà a promocionar el turisme a la regió, gràcies a les espectaculars imatges i l'elevada audiència que aconsegueix
04/08/2023El president de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, va estar present en l'acte de presentació de les etapes cinc i sis de La Vuelta, i l'alcalde de Morella, Bernabé Sangüesa, va destacar la importància de l'esdeveniment esportiu per a la promoció de la zona. Morella ha estat en diverses ocasions punt d'arribada o pas per La Vuelta, consolidant-se com a referència en el món ciclista.
La Vuelta compta amb una gran cobertura mediàtica internacional, amb 1.028 periodistes i professionals de la fotografia que donen seguiment a la competició per a 298 mitjans de comunicació arreu del món. 18 d'aquests mitjans ofereixen la retransmissió en directe de tot el recorregut, i a través de La 1 de TVE, s'aconsegueix una audiència mitjana d'1.163.000 espectadors en cada etapa.
La Vuelta és una oportunitat per a Morella i Castelló per a mostrar els seus atractius turístics i paisatgístics al món, a més de promoure la pràctica esportiva i fomentar l'interès pel ciclisme en la població. Amb aquesta oportunitat, es busca augmentar la visibilitat de la regió i atraure turisme i visitants que puguen gaudir de tot el que aquesta bella zona té per oferir.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes
L'esdeveniment reuneix representants del Ministeri, la Generalitat i el sector pesquer per a debatre sobre el futur