
La ciutat de Morella acollirà l'eixida de l'etapa número cinc de La Vuelta, la principal cursa ciclista d'Espanya, que es desenvoluparà el dimecres 30 d'agost
Redacció
El president de la Diputació de Castelló, Marta Barrachina, va estar present en l'acte de presentació de les etapes cinc i sis de La Vuelta, i l'alcalde de Morella, Bernabé Sangüesa, va destacar la importància de l'esdeveniment esportiu per a la promoció de la zona. Morella ha estat en diverses ocasions punt d'arribada o pas per La Vuelta, consolidant-se com a referència en el món ciclista.
La Vuelta compta amb una gran cobertura mediàtica internacional, amb 1.028 periodistes i professionals de la fotografia que donen seguiment a la competició per a 298 mitjans de comunicació arreu del món. 18 d'aquests mitjans ofereixen la retransmissió en directe de tot el recorregut, i a través de La 1 de TVE, s'aconsegueix una audiència mitjana d'1.163.000 espectadors en cada etapa.
La Vuelta és una oportunitat per a Morella i Castelló per a mostrar els seus atractius turístics i paisatgístics al món, a més de promoure la pràctica esportiva i fomentar l'interès pel ciclisme en la població. Amb aquesta oportunitat, es busca augmentar la visibilitat de la regió i atraure turisme i visitants que puguen gaudir de tot el que aquesta bella zona té per oferir.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria

L'EASD Castelló obri la inscripció per a les proves d'accés dels estudis de Disseny i Arts Plàstiques del curs 2026-2027


