
L’art com a teràpia a Peníscola
Redacció


Aquesta setmana s'ha inaugurat una exposició en aquest espai amb les creacions de Mª Antonia, una resident de Peníscola que actualment assisteix al Centre de Dia "El Collet". A través de les seues obres, Mª Antonia expressa els seus sentiments, emocions, preocupacions i els canvis que ha experimentat en el seu dia a dia a causa de la crisi sanitària mundial provocada per la COVID-19.
Aquest espai estarà disponible a la Biblioteca Municipal de dilluns a divendres, de vuit del matí fins a les tres de la vesprada, sense interrupció.
Des de la Regidoria de Cultura, animem la ciutadania a utilitzar aquest espai i a mostrar el seu art com una forma de teràpia i expressió personal. Aquesta iniciativa busca promoure el benestar emocional i la cura de la salut mental a través de l'art.




Ja pots consultar en temps real l'aforament de la piscina del Pinar abans d'anar-hi

Castelló esclata d'alegria amb el Mundial d'Espanya i converteix la Font de Castàlia en el cor de la celebració

Smara celebra 35 anys de solidaritat amb el poble sahrauí i reconeix el suport de les institucions de Castelló

La ràpida actuació de la Policia Local de Nules salva la vida d'un home després de patir una parada cardíaca


