
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El vicepresident, Héctor Folgado, ha visitat l'obra mitjançant la qual el municipi obtindrà un nou accés a la zona sud de la localitat, millorant la mobilitat, la seguretat i l'accessibilitat per al benestar dels veïns i veïnes
16/08/2023La Diputació Provincial de Castelló reforça el seu compromís amb la inversió i avança en les obres de prolongació del carrer Oms de Les Useres fins a la CV-159. El vicepresident responsable de l'àrea d'Infraestructures, Héctor Folgado, ha realitzat una visita acompanyat de l'alcalde de Les Useres, Jaime Martínez, a aquesta actuació que permetrà als veïns i veïnes d'aquesta localitat de l'Alcalatén gaudir d'un nou accés a la zona sud de la població. Aquesta millora en la mobilitat no només reforçarà la seguretat i l'accessibilitat, sinó que també contribuirà al benestar general. Aquest és un dels objectius principals de la presidenta Marta Barrachina i de tot l'equip de govern provincial, com ha destacat Héctor Folgado.
El vicepresident ha recalcat que "la Diputació de Castelló manté un ferm compromís amb la millora de les infraestructures a la nostra província, una prioritat constantment expressada pels nostres alcaldes i veïns. Des de l'administració provincial, treballarem per ampliar i impulsar aquest tipus d'accions".
El projecte de prolongació del carrer Oms de Les Useres fins a la intersecció amb la CV-159 compta amb un pressupost de 162.832,75 euros, finançat a través del Pla Avança de la Diputació Provincial. Aquesta actuació implica la creació d'un nou tram viari d'uns 130 metres de longitud, amb millores a la pavimentació i la instal·lació d'una nova xarxa d'aigua potable i millora de la xarxa de sanejament. "Seguirem implementant totes les accions necessàries per garantir el subministrament adequat a tots els racons de la província", ha afegit Héctor Folgado. La finalització de l'obra està prevista per al proper 30 de setembre.
Cald recordar que el reforçament de la inversió en les xarxes de subministrament i aprofitament d'aigua és un dels temes que la presidenta de la Diputació, Marta Barrachina, va tractar durant la seua trobada amb la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas. Les qüestions relatives a l'aigua, així com a la gestió del territori o les infraestructures, requerixen inversions essencials per a abordar les necessitats dels habitants de Castelló.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El termini de presentació de les sol·licituds s'inicia hui, 2 de juliol, i romandrà obert al llarg de 20 dies hàbils, fins al pròxim 29 de juliol
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló