
Marta Barrachina trasllada a l'alcalde de Torás el seu compromís de treballar per a injectar ajudes als autònoms i pimes afectats per l'incendi
Redacció


La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, trasllada a l'alcalde de Torás, Carlos del Río, el seu compromís de treballar per injectar ajudes als autònoms i petites i mitjanes empreses (pimes) afectats per l'incendi que el passat estiu va devastar el 90% del seu terme municipal.
“Des de la Diputació de Castelló estem treballant per atendre les demandes de tots els municipis de la nostra província i en el cas de Torás aquestes demandes són més sensibles si cap per la greu afecció que va patir per l'incendi registrat fa un any, una situació en la qual es troben molts altres municipis”, ha indicat.
Durant la reunió amb l'alcalde de Torás, la primera presidenta de la Diputació de Castelló ha assenyalat que des de la institució provincial s'estan accelerant tots els tràmits amb l'objectiu de “desbloquejar ajudes i inversions per a un interior que necessita tot el suport del govern provincial”, ha subratllat.
A més de traslladar-li “el nostre suport màxim als municipis afectats pels incendis”, la presidenta de la Diputació de Castelló ha aprofitat la reunió amb l'alcalde de Torás per prendre nota de les qüestions que cal millorar i les accions que considera essencials per a la millora i el benestar dels ciutadans. “Amb treball, esforç i dedicació treballarem perquè l'escolta activa arribe als 135 municipis i mostrar i demostrar que la Diputació és àgil, excel·lent, propera, resolutiva i útil per a tots els castellonencs”, ha conclòs la presidenta de la Diputació Provincial.


L’educació centrarà la pròxima conferència del cicle Àgora Nules amb Rocío Ramos-Paúl i Luis Torres



COCEMFE Castelló impartix més de 2.000 hores de formació per a persones amb discapacitat en 2026


