
La Ruta de la Tapa de Castelló arriba a la seua 13a edició amb rècord de participació i una mirada solidària.
Castelló impulsa la seua capitalitat gastronòmica amb una Ruta de la Tapa rècord: 62 locals i més de 120 creacions.
Els treballs es corresponen amb el lot 2 del projecte, que va quedar desert en una primera licitació. L’import dels treballs està valorat en 129.018,98 euros (IVA inclòs)
18/08/2023L’Ajuntament de Benicarló ha publicat a la Plataforma de Contractació del Sector Públic la licitació del segon lot de les obres de regeneració urbana i ambiental de l’Eix Cívic Central, corresponent als acabats i a l’equipament urbà.
Els treballs, valorats en 129.018,98 euros (IVA inclòs), inclouen el subministrament de bancs, papereres i aparcabicis per a tot el trajecte del carrer de Sant Francesc i Ferreres Bretó que s’instal·laran una vegada finalitzen les obres.
Amb aquest segon lot quedaran finalitzades les obres de l’Eix Cívic Central, un projecte que millorarà la imatge i l’accessibilitat del centre de Benicarló i que el convertirà en un espai més amable i sostenible.
El projecte de l’Eix Cívic Central està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) en el marc de l’Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible Integrat (EDUSI) i haurà d’estar executat abans de finalitzar el 2023.
El termini de presentació d’ofertes finalitza el 4 de setembre.
Castelló impulsa la seua capitalitat gastronòmica amb una Ruta de la Tapa rècord: 62 locals i més de 120 creacions.
El nou protocol busca guanyar en "certesa i certituds" davant episodis d’emergència i garantir la coordinació amb els diferents centres.
El cicle, nascut el 1995 amb una proposta "insòlita" per a un dilluns, s'ha convertit en un dels esdeveniments culturals més estimats de la ciutat.
La jornada posa en valor la feina dels forners i la importància de l'elaboració artesanal del pa de qualitat a la dieta local.
L'alcaldessa destaca que la indústria local produeix més del 90% de la ceràmica estatal i és motor econòmic per a prop de 70.000 famílies.
Més de 500 esportistes de 9 països i 14 comunitats autònomes participaran en els jocs que se celebren del 16 al 19 d'octubre.