
Vila-real reforça la seua estructura per al 2026, 30 noves incorporacions per a modernitzar l'Ajuntament i la Policia
La incorporació d'una vicetesorera i set auxiliars agilitzarà els tràmits i la gestió de les 3.500 empreses de la ciutat.
Del 23 al 26 d'agost tindran lloc quatre concerts de guitarra en aquest ja tradicional i esperat Festival Internacional de Guitarra de Peníscola. Amb una llarga història de qualitat, el Saló Gòtic del Castell del Papa Luna acollirà mestres de les sis cordes, amb la música espanyola i del Carib com a fil conductor d'aquesta edició
19/08/2023
Redacció
El dia dimecres 23, tindrem l'alegria d'escoltar el trio Pasión Andaluza, format per Carles Pons a la guitarra, José Manuel Cuenca al piano i Almudena Roca, ballarina. Presentaran un programa dedicat a la música andalusa, incloent el famós Adagio del Concierto de Aranjuez. Cal destacar que aquesta edició incorporarà la dansa espanyola gràcies a Almudena Roca, membre de la prestigiosa companyia de dansa de María Pagés, guardonada amb el Premi Príncep d'Astúries de 2022.
El dijous 24, Pedro Navarro, un guitarrista flamenc castellonenc de renom, ens regalarà la seva música. Amb èxits arreu del món com el Teatre Nacional d'Austràlia o el John Hancock Center de Chicago, Navarro és un artista reconegut internacionalment.
El divendres 25, el duet de guitarres Alfredo Panebianco i Vania del Mònaco ens portaran els sons de la música cubana. Aquests artistes cubans, amb una àmplia trajectòria musical, interpretaran els seus propis arranjaments de temes del Carib i de la rumba cubana. Alfredo Panebianco, a més d'intèrpret, és un polifacètic artista que ha composat, arranjat i produït música, incloent la cançó "Brujería", que va representar Espanya al Festival d'Eurovisió.
El Festival culminarà el dissabte 26 amb un concert a càrrec d'un dels principals guitarristes flamencs actuals, Carlos Piñana. Acompanyat a la percussió per Miguel Ángel Orengo, Piñana és un músic i compositor guardonat i reconegut a nivell internacional. La seva trajectòria ha portat el flamenc a tot el món, col·laborant amb nombrosos artistes de diferents països.
Tots els concerts començaran a les 22.30h al Saló Gòtic del Castell del Papa Luna.
Les entrades estaran disponibles a la taquilla del Castell una hora abans de l'inici, així com a l'Hotel Tío Pepe (Av. de Espanya, 32) en venda anticipada. També podeu reservar-les per telèfon al 649986883 o per correu electrònic: [email protected].
El preu de les entrades és de 5€, amb la possibilitat d'adquirir un abonament per als quatre concerts per 15€.

La incorporació d'una vicetesorera i set auxiliars agilitzarà els tràmits i la gestió de les 3.500 empreses de la ciutat.

L'AEMET preveu un descens generalitzat de les temperatures i gelades a l'interior
![WhatsApp_Image_2026-01-05_at_17.32.27[1]](/download/multimedia.normal.86837643487681e9.bm9ybWFsLndlYnA%3D.webp)
Ses Majestats d’Orient desembarquen al Port i omplin la Plaça de la Mar d’il·lusió i màgia

L’alumnat del Taller d’Ús elabora peces de ceràmica pintades a mà per a la planta de pediatria

Més de 315 figurants, nou carrosses i 5.000 quilos de caramels en una desfilada inclusiva

Prop d'un segle de màgia, la desfilada dels Reis Mags manté viva la tradició solidària a Vila-real des de 1928.