
L'Ajuntament fa un balanç "molt positiu i favorable" de les festes de Culla
Redacció
Culla va acomiadar les seues festes patronals en la nit d'ahir, quan una sensacional traca va posar el brodament final a les deu jornades, on els veïns i visitants han pogut gaudir d'un complet programa d'actes tradicionals, culturals i lúdics. Avui dilluns 21 d'agost, el "dinar de la panxa" reunirà els cullanes i cullans per comentar els millors moments ocorreguts en aquestes celebracions.
Des de l'ajuntament i l'àrea de festes s'ha fet un balanç "molt positiu i favorable" per l'àmplia presència de públic en cadascuna de les activitats. En paraules de l'alcalde de Culla, Heredi Bellés, "malgrat que en aquests dies la calor ha estat protagonista, la resposta ciutadana i la gran participació han estat molt destacables i, gràcies a la gran coordinació de la comissió de festa, l'ajuntament, associacions i col·laboradors, aquestes han estat unes festes meravelloses i sense lamentar cap incident". A més, Bellés ha destacat "el comportament exemplar de tots els veïns, acollint el visitant amb hospitalitat i compartint amb orgull les nostres tradicions".


Torreblanca amplia la promoció de La Passió amb una campanya publicitària en tota la Comunitat Valenciana
La campanya inclou tanques publicitàries de gran format i mupis en diversos municipis per a augmentar la visibilitat de l’esdeveniment

Castelló incorporarà quatre nous agents de Policia Local i convoca 15 noves places

Algimia d’Almonacid recupera el barranc del Canyar i instal·la dos abeuradors per a la fauna



