
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
Els perfils seleccionats són 4 conserges, dos exerceixen la seua labor a la Ciutat Esportiva i els altres 2 al Museu de Ceràmica - Reial Fàbrica
25/08/2023L'Ajuntament de l'Alcora ha contractat 4 persones desocupades gràcies a una subvenció de 65.585,32 euros que ha rebut de la Direcció General de Labora Servei Valencià d'Ocupació i Formació, pertanyent al programa Explus 2023 (Avalem Experiència), cofinançat per la Unió Europea.
Les persones beneficiàries d'aquest programa tenen 30 anys o més, estan en situació de desocupació i inscrites com a demandants d'ocupació en els espais Labora de la Generalitat Valenciana. Els perfils seleccionats són 4 conserges, dos exerceixen la seua labor a la Ciutat Esportiva i els altres 2 en el Museu de Ceràmica - Reial Fàbrica. S'han incorporat aquest mes d'agost i estaran contractats a jornada completa durant 12 mesos.
Samuel Falomir ha posat en valor els programes de foment de l'ocupació. En paraules de l'alcalde: “És molt important que des de l'Ajuntament sol·licitem i impulsem iniciatives encaminades a crear llocs de treball i donar oportunitats a persones desocupades. Amb aquest programa aconseguim, a més de reforçar els departaments municipals, que quatre veïns tornen a estar actius en el mercat laboral i sumen experiència, millorant la seua ocupabilitat”.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes