
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
El Pacte i l'Ajuntament de La Llosa organitzen la formació “Millora de la comercialització agroalimentària i agroturística”, concedit per la Conselleria d'Agricultura, per a promocionar el desenvolupament econòmic, empresarial i social dels deu municipis consorciats
25/08/2023
Redacció
El Pacte Territorial per l'Ocupació de la Plana Baixa ha col·laborat amb l'Estació Experimental Agrària de Vila-real (pertanyent al Servei de Transferència de Tecnologia) i l'Ajuntament de La Llosa en l'organització del curs “Millora de la comercialització agroalimentària i agroturística”, concedit per la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica. La formació tindrà lloc el 26, 27 i 28 de setembre a la casa de cultura de La Llosa i va dirigit als operadors agroalimentaris de la comarca.
L'alumnat objectiu d'aquest curs són les empreses de distribució i/o producció de fruites i hortalisses, cooperatives agroalimentàries, xicotets productors i empreses de transformats agroalimentaris, botigues de fruites i hortalisses, productors ecològics o, entre altres, empreses de restauració i agroturisme localitzats en el territori de la Plana Baixa que vulguen millorar la comercialització dels seus productes i serveis.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa