
L’Espai Creatiu Arte Blanco reprén la seua activitat amb una exposició de l’artista Susana Lasta
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
En aquesta jornada es celebrarà la festivitat de Sant Bartomeu, on els habitants de Nules han participat en diversos esdeveniments per retre homenatge al seu patró. Entre les activitats realitzades es destaca la missa tradicional que va comptar amb la presència de les autoritats locals, la Reina de la Vila, Paula Bruno, i les dames d'honor. A més, tant les comissions de festes locals com els veïns del municipi també es van sumar a la processó.
En aquests dies, els residents de Nules estan immersos en la celebració de les festes patronals, que culminaran el pròxim diumenge 27 d'agost. Aquestes festes han estat dissenyades amb una programació diversa que busca atendre els diferents grups de la població.
En particular, el divendres serà el dia esperat per moltes penyes, ja que es durà a terme el cercavila de disfresses, un esdeveniment que sol convocar multituds.
Cal destacar que les festes patronals de Nules finalitzaran el diumenge, i per a aquesta última jornada està programada una actuació anomenada "Viva Mèxic i la Dúrcal" al Teatre Alcàsser.
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
Amb la participació d'alumnes dels Conservatoris de Barcelona i Castelló, l'esdeveniment ha reunit centenars de persones en diversos espais emblemàtics de la ciutat
La Sala d’Exposicions de l’Antic Hospital acull una mostra que es pot visitar fins al 21 de març
Exposicions, teatre i música copen el gruix de la programació
L'ofici de canyero s'ha transmès de pares a fills, mantenint viva una tradició que forma part de la identitat cultural de Castelló
L'exposició compta amb un total de 30 retrats de dones de Castelló que han destacat en diverses disciplines artístiques
L'autora presenta dues sèries que tenen com a fil conductor la naturalesa canviant i la força dels elements
La nova aplicació, impulsada per dos joves de Castelló, guanya la confiança de Lanzadera i facilita la creació musical de manera integral
La prova constarà d’una sola etapa amb categoria Èlit i Sub-23 i se celebrarà el 3 de maig de 2025 recorrent 17 localitats, la majoria a l’Alt Millars
Cada establiment oferirà dues tapes: una de lliure elecció i una altra amb la taronja com a ingredient principal, en qualsevol modalitat (dolça o salada). El preu de cada tapa, amb beguda inclosa, serà de 4,50 euros
El president de l'entitat veïnal, Jesús Notari, ha agraït la visita i ha indicat que “el meu equip i jo hem traslladat les queixes de la ciutadania i hem intentat arribar a algun acord perquè, tot això tingui una possible solució sinó a curt a llarg termini però és important que hi haja un coneixement i evolució de les queixes dels veïns”