
Una TCA li porte a intentar llevar-se la vida de manera voluntària
L'Ajuntament d'Onda ha rebut una subvenció per part de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb un valor de 23.329,72 euros. Aquesta finançament es destinarà a la implementació d'activitats extraescolars pel curs 2023-2024, en línia amb el seu compromís de facilitar la conciliació familiar.
Un any més, el consistori ha sol·licitat aquest suport econòmic que finançarà parcialment els serveis d'Escola Oberta i Escoletes d'Esplai, els quals brinden oportunitats educatives i lúdiques a xiquets i joves d'Onda fora de l'horari escolar.
En aquest sentit, la Regidora d'Educació, Maria Ojeda, ha destacat: "Estem compromesos a oferir als nostres xiquets i joves l'oportunitat d'aprendre i jugar en un entorn que promoga la conciliació familiar i el seu desenvolupament integral".
Escola Oberta
En el mateix sentit, les inscripcions per al servei de conciliació familiar Escola Oberta pel curs 2023/2024 es van obrir el passat 16 d'agost. Com a novetat, s'ofereix un nou servei de matinera en tots els centres educatius municipals. Aquest programa inclou esmorzars i berenars saludables, així com activitats educatives i lúdiques per als xiquets.
Les taxes són de 30 euros al mes per usuari i servei, amb bonificacions per a segons germans, famílies monoparentals i nombroses.
El servei s'ofereix tant en horari matutí com vesprí durant tot el curs escolar, des de setembre fins a juny. També s'ofereix un període extraordinari amb l'opció de dies solts a 2,50 euros per dia. Les inscripcions es poden realitzar en línia a www.onda.es o de manera presencial en el SAT de l'Ajuntament.
Una TCA li porte a intentar llevar-se la vida de manera voluntària
En aquesta reunió, Rocío Cortés, alcaldessa de Requena, ha estat escollida com a presidenta de la FVMP
Garcia: "Mantindre la mateixa intensitat de trànsit és incompatible amb una zona de baixes emissions com reclama la normativa europea”
El Club de Producte de Turisme Familiar de la Comunitat Valenciana, conegut com Tour and Kids, ha dut a terme un esdeveniment amb la participació de més de 80 agents de viatges especialitzats en el turisme familiar
Adif contracta les obres de construcció del tram II del nou accés ferroviari sud al Port de Castelló, al qual destinarà 62,4 milions d'euros.
Benlloch, acompanyat per l'inspector cap de la comissaria de Vila-real, Pedro Ortín, efectius de la Policia Nacional, regidors i regidores de la corporació i altres autoritats, ha destacat la gran labor d'aquest cos policial a Vila-real i sobretot la vàlua dels 105 homes i dones que conformen la plantilla a la ciutat
A les 16.15 hores d'aquesta vesprada,, localitzant un possible cos prop d'uns arbres
El portaveu municipal de Més l'Alcora-Compromís, Agustín Chiva, ha reclamat a l'equip de govern que consigne en el pròxim pressupost de 2024 una partida econòmica per a adequar el Camí Mas Vell
La presidenta de la Diputació de Castelló va emfatitzar que la sanitat i la prevenció són crucials
En un acte presidit per Alejandro Blanco, president del (COE), es va entregar el Segell d'Esdeveniment Esportiu Sostenible a la Carrera de les Empreses Cambra de Comerç de Castelló
El govern anuncia un augment del 60% en la inversió educativa per al manteniment de centres escolars i el reforç del personal
La regidora d'Esports, Maica Hurtado, ha anunciat que la renovació de la gespa del camp de futbol B del Gaetà Huguet començarà després de l'aturada vacacional de Nadal
Este fet ressalta l'excel·lència del club, triple campió d'Europa de clubs en esta disciplina