
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
La sessió s'ha celebrat a l'Ajuntament i, prèviament, el president i la resta de membres del Consell han sigut rebuts per la corporació municipal
05/09/2023El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha presidit el Ple del Consell que ha tingut lloc aquest dimarts a Castelló de la Plana. El Ple se ha celebrat a l'Ajuntament i, prèviament, el president i la resta de membres del Consell han sigut rebuts per la corporació municipal.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló