
La Guàrdia Civil rescata a un home que havia caigut de quatre metres d'altura



La Guàrdia Civil de Vilafamés va rescatar i evacuar el passat cap de setmana a un home que havia patit una caiguda al Desert de les Palmes. Els fets van ocórrer durant el matí del passat dia 20 de juny quan la Guàrdia Civil va tenir coneixement que una persona havia patit una caiguda en la Partida de la Mola.
Els guàrdies civils es van desplaçar a peu durant diversos quilòmetres a través d'un terreny molt escarpat i abrupte perquè es tractava d'un paratge natural totalment inaccessible per qualsevol mitjà de transport. Van observar a un home d'edat avançada tombat i demanant auxili.
Davant la impossibilitat de l'accés al lloc per part del personal sanitari, els guàrdies civils li van realitzar una primera exploració, trobant una ferida al braç esquerre amb sagnat abundant, que van tallar pressionant sobre la ferida amb una tovallola.
Mentre un dels guàrdies civils continuava amb el reconeixement i auxili de l'home, l'altre va desfer el camí recorregut fins a la zona inicial on es trobava el servei mèdic. Allí va arreplegar una llitera de tipus cullera per a poder evacuar al ferit, procedint a la seua immobilització i evacuació fins a la zona on esperava la SAMU amb un conductor sanitari. Finalment, va ser traslladat fins a l'hospital General de Castelló per a valoració i tractament mèdic.




La Generalitat eleva a 500.000 euros les ajudes a la ramaderia extensiva per previndre incendis

PortCastelló tanca juliol amb un creixement del 17,4% en el tràfic de mercaderies
El port va moure prop d’1,88 milions de tones durant el mes, amb rècord anual en granels líquids i forts increments en mercaderia general i contenidors.

Simó proposa unir la rehabilitació dels barris amb la compra pública d’habitatges a Castelló

Benicarló reforça la seguretat per a les Festes Patronals després de registrar un 2,65% menys de delictes


