
José Vicente Castel serà el pregoner de les festes d'agost de Morella 2026
El mestre de gaita i tabal donarà el tret d'eixida a nou dies de celebracions després de dècades dedicades a preservar la música tradicional dels Ports


Redacció


En aquest mateix mes de setembre, lamentablement, hem d'afrontar la trista realitat que ja són vuit les dones assassinades per les seves parelles o exparelles. Aquestes xifres alarmants ens recorden que la violència masclista continua sent un problema profundament arrelat a la nostra societat. Des del 2003, han sigut 1232 les dones assassinades a Espanya a causa de la violència de gènere.
Per acabar, volem subratllar que existeix un recurs vital per a les víctimes: el telèfon 016. Aquest servei d'atenció a les víctimes de violència de gènere proporciona suport i ajuda imprescindibles. Cal destacar que les trucades a aquest número no queden registrades a la factura telefònica i, si es fa una trucada des de qualsevol telèfon mòbil, és crucial esborrar-ne l'historial. La seguretat i el benestar de les víctimes són la nostra prioritat.







