
Betxí tanca 2024 amb un superàvit d’1,7 milions que destinarà a millorar carrers i infraestructures
L’Ajuntament inventirà 300.000 euros en la renovació urbana per a millorar la seguretat i accessibilitat per als vianants i el trànsit
L'Ajuntament d'Onda ha realitzat una nova edició de 'Millorem Onda', la plataforma que recull les propostes dels ondins per dissenyar els pressupostos participatius del 2024. La primera cita s'ha celebrat a la Plaça Espanya, en una matinada en què la regidora d'Hisenda, María Prades, i el regidor de Participació Ciutadana, Vicent Bou, han escoltat les peticions de la ciutadania.
En aquest sentit, Prades ha declarat: "Aquesta iniciativa ha demostrat ser una eina essencial per recollir les veus i les idees dels nostres veïns, i estem compromesos a continuar reforçant aquesta escolta activa entre l'equip de govern i els ondins".
En aquesta edició de 'Millorem Onda' s'han tractat temes com la gestió de residus, la instal·lació de mobiliari urbà i la millora dels carrers del municipi. A més, s'ha habilitat el correu electrònic [email protected] perquè els ciutadans puguen enviar les seues propostes.
Cal recordar que l'Ajuntament té una pàgina web (participacio.onda.es) on els ciutadans poden consultar iniciatives de govern obert. A més, poden fer les seues propostes a través del formulari en línia a <https://forms.gle/ZiqxW5PW2YbAtsPH7>.
Premi a la transparència
L'Ajuntament d'Onda revalida el segell InfoParticipa com el municipi de la Comunitat Valenciana amb el major nivell de transparència. El consistori ondenc ha obtingut un 100% de puntuació en l'avaluació del segell, complint satisfactòriament els 52 ítems exigits per l'auditoria.
La corporació supera totes les exigències en els tres blocs a examen: informació sobre els representants públics, dades sobre el municipi i la gestió dels recursos col·lectius, així com les eines oferides per a la participació ciutadana.
L’Ajuntament inventirà 300.000 euros en la renovació urbana per a millorar la seguretat i accessibilitat per als vianants i el trànsit
La sessió, d'una hora de durada, està prevista per al 29 de març en les dependències policials
El regidor de Joventut, Javier López, ha explicat que l'objectiu del projecte "no és solament tenir moments d'unió, diversió i aprenentatge mutu, sinó que també puga sorgir un grup sòlid de voluntaris i amics que vulguen mantenir aquestes activitats en un futur"
Les dues mesures més urgents són la creació de 50 nous columbaris i la reparació d'un dels trams més danyats del perímetre
Les obres es continuaran després de les festes de la Magdalena amb una segona fase de millores
En l'acte, el grup de teatre del centre de dia de la fundació, DownTopia, ha representat l'obra 'Recuérdame'
David Sotos, Pregoner infantil 2025, ha sigut l'encarregat aquest any de portar la veu dels més xicotets cantant els versos de Vicent Pau Serra pels carrers de la ciutat, amb el protagonisme també de la reina infantil, Carla Ibáñez
La Pirotècnia Mediterrani supera totes les expectatives en el Concurs de Mascletaes
El jurat elimina les dues gaiates de Portal de l'Om per un error en l'escut de Castelló
Un any més, les festes de la Magdalena han brillat amb llum pròpia gràcies a l’encesa de les 19 Gaiates
Més neteja als carrers i menys cridades per baralles