
Oropesa del Mar amplia el seu Recorregut Poètic amb un homenatge a Encarna Llorens Claret
L'Ajuntament instal·la una placa commemorativa amb un poema de l'autora per reconéixer la seua trajectòria i enriquir el patrimoni cultural del municipi.


Redacció


L'alumnat del Taller d'Ocupació per a Dones de Nules continua amb el seu programa de formació, desenvolupant diverses tasques a l'Ajuntament.
Les alumnes de l'especialitat d'Administratiu realitzen treballs d'arxiu, atenció al públic i digitalització en diversos departaments municipals, com l'Agència de Desenvolupament Local (ADL), Museus, Biblioteca Municipal, Escola de Formació de Persones Adultes (FPA) i Serveis Socials.
D'altra banda, les alumnes del mòdul de Jardineria s'ocupen de la plantació, reg i manteniment de les zones ajardinades municipals i els espais de l'Ajuntament amb plantes.
Aquest Taller d'Ocupació per a Dones, conegut com a programa FOTAEM, és una iniciativa inèdita a Nules i compta amb una subvenció de 502.708,80 euros del Servei Valencià d'Ocupació (LABORA). Un total de 20 dones desocupades del municipi participen en aquest programa.
El Taller té dos grups de 10 alumnes cadascun en les especialitats de jardineria i administració. La seva durada és d'un any i inclou també la contractació de cinc persones per a l'equip directiu i docent.
La regidora de Polítiques d'Ocupació, Rosa Ventura, destaca que "l'Ajuntament treballa en el desenvolupament d'aquests programes d'ocupació amb l'objectiu de fomentar l'ocupació i millorar la ocupabilitat en tots els sectors".







