
Rubén ibáñez viatja a cersaie per donar suport al sector ceràmic
Redacció


Rubén Ibáñez ha visitat la fira Cersaie a Bolonya, el major aparador internacional de la rajola, que se celebra del 25 al 29 de setembre. La seua presència en aquest esdeveniment té com a objectiu recolzar el sector ceràmic, destacar la seua resiliència i la seua capacitat innovadora.
El president s'ha reunit amb els principals representants i empreses del sector i els ha recordat les mesures específiques de l'Autoritat Portuària dirigides al clúster, com la bonificació del 40% de la tarifa de la mercaderia per a les exportacions ceràmiques. També ha manifestat la seua voluntat de treballar per aconseguir noves línies de contenidors en el port de Castelló, ja que "exportar des de Castelló resulta més econòmic que des d'altres ports".
En aquest sentit, ha afegit que "oferim tot el nostre suport per fer front a les dificultats generades per la crisi energètica internacional", però també ha demanat la implicació del sector per utilitzar el port de Castelló.
Actualment, només el 16% de les exportacions de mercaderies del sector surten pel port de Castelló, mentre que la resta ho fa pel de València. Ha recordat que el sector ceràmic estalviaria en costos de transport per carretera si recorregués menys distància. "En concret, reduiria aquest cost en 40 milions anuals si utilitzara el port de Castelló", ha explicat el president.


‘Miradas Rurales’ arriba a Torás per reivindicar el patrimoni i la vida dels pobles del Palància-Millars

Iván Espinosa de los Monteros protagonitzarà la pròxima conferència del cicle Àgora Nules

Simó proposa una moratòria per a frenar la conversió de baixos comercials en infrahabitatges

Conecta Leader impulsa set cursos gratuïts per millorar les competències digitals al món rural


