
Peníscola obri el període d'inscripció per a la seua Universitat Popular
Redacció


Les inscripcions poden realitzar-se de manera presencial o telemàtica, a través de la pàgina web www.universitatpopularpeniscola.com des d’avui mateix mateix emplenant un formulari i sol·licitant la plaça en qualsevol dels cursos oferits per als dos quadrimestres.
D'altra banda, la matrícula presencial podrà efectuar-se a partir del dia 16 d'octubre en les oficines de l'empresa OCA Grup, concessionària de la gestió del servei.
La Universitat Popular de Peníscola "és un servei municipal de desenvolupament cultural i social pel qual s'ofereixen multitud de cursos subvencionats que abasten diferents disciplines, des de l'esport, les llengües, les manualitats o les arts" ha recordat la regidora de l'àrea de Cultura, Lidia Herrero, qui ha incidit que al voltant de mil usuaris es matriculen en algun dels cursos en oferta.
"La nostra finalitat és promoure la participació social i la millora de la qualitat de vida de la ciutadania, a través de la programació de cursos adaptats a les seues necessitats" ha afegit, recordant que aquest curs tornaran a deslocalitzar-se les activitats del seu edifici principal i habitual, per a desenvolupar-se en diferents seus que enguany inclouran les dependències de l'antic Ajuntament, situat en la plaça Constitución, després de l'execució d'una sèrie d'obres de millora i adequació que la inversió de la qual va ser aprovada ahir mateix en el Ple municipal.
Les classes començaran a la fi del mes d'octubre.


La Nit de Ronda torna a omplir de música i tradició els carrers de Nules

El PSPV proposa unir el Riu Sec i el Caminàs en una gran xarxa verda per connectar barris i espais naturals
Els socialistes plantegen coordinar les futures actuacions en els dos corredors per crear itineraris per a vianants i bicicletes, recuperar espais urbans i reforçar la connexió amb el patrimoni i l’entorn natural de Castelló.

La Diputació convoca un concurs per implicar els joves en la igualtat entre dones i homes

Vila-real prepara una nova Trobada d’Elaboració d’Allioli amb 750 tiquets solidaris


