
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La jornada ha continuat amb una sessió informativa en la qual Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses dels Centres de Dinamització Econòmica i Social de la Diputació de Castelló (CEDES), ha presentat els programes actius a la província de Castelló dissenyats per satisfer diverses necessitats d'emprenedors i empresaris, destacant les subvencions disponibles per recolzar projectes emprenedors
03/10/2023Finalment, s'ha celebrat una taula rodona en la qual s'han abordat experiències empresarials locals que van rebre subvencions i van assolir l'èxit. Aquestes empreses han compartit les seues experiències juntament amb les entitats que les van ajudar en el procés de sol·licitud de les subvencions, aportant informació d'interès i exemples concrets sobre com procedir per a obtenir subvencions, com les ajudes a empreses d'economia social, les ajudes EAUTOP LABORA o les LEADER.
En aquest sentit, el grup d'acció local Maestrat Plana Alta va exposar el treball que realitzen amb les ajudes Leader, i Marta Gimeno, beneficiària de les ajudes Leader en la convocatòria de 2021, va compartir la seua experiència en la posada en marxa d'una àrea d'acampada per a autocaravanes a Vilafamès.
D'altra banda, l'emprenedora Eva García i Sonia Gil, tècnica del CEDES Albocàsser, van presentar les ajudes per a noves altes d'autònoms, dirigides a persones en situació d'atur o de millora de l'ocupació, EAUTOP 2023. Eva va ser beneficiària de 5.000 € per iniciar la seua activitat en un municipi en risc de despoblació com Ares del Maestrat.
Àngela Pita de Fevecta i Iñaki Vallejo d'Abanizados van destacar que "la línia d'ajudes a cooperatives valencianes és una de les millors opcions per a emprenedors" i van ressaltar els beneficis d'aquest tipus d'empreses, que reben finançament per a despeses de constitució, incorporació de socis i inversions.
Elena Esteve, tècnica de creació d'empreses de la Diputació de Castelló, va subratllar la importància que les persones que van a iniciar un negoci coneguen les subvencions disponibles i els serveis i programes gratuïts de les diferents entitats de la província que poden ajudar-los a desenvolupar la seua idea de negoci.
Aquests encontres FOCUS reben el suport de la Generalitat a través de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) com a part de la seua política de suport a l'emprenedoria innovadora a la província de Castelló. El pròxim Focus Pyme Emprenedoria, titulat 'Encontre rural-litoral: reforçant territoris per a un futur sostenible', es durà a terme el dimecres 4 d'octubre a Catí.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”