
El incendi no ha provocat ferits ni efectes adversos per a la població
Redacció


Immediatament, s'ha activat el pla d'autoprotecció de l'empresa i, per tant, el pla d'autoprotecció del port de Castelló en el nivell blau, és a dir, quan es requereixen mitjans exteriors per a apagar l'incendi. D'altra banda, la Generalitat Valenciana ha activat el Pla d'Emergències del port en situació zero, és a dir, d'observació de l'evolució de l'incendi.
Fins al lloc s'han desplaçat 4 unitats de bombers de l'Ajuntament de Castelló, que han extingit l'incendi ràpidament amb l'ajuda de la brigada de primera intervenció de l'empresa afectada. L'actuació ràpida dels mitjans ha permès controlar l'incendi en pocs minuts. També han participat efectius de la policia portuària, personal de seguretat de l'Autoritat Portuària de Castelló i la Guàrdia Civil.
Els bombers continuen en aquest moment refrigerant i inspeccionant la zona, encara que l'incendi es dóna per extingit.


Emergències destina 371.412 euros a equipament i assegurances del voluntariat de Protecció Civil

Una exposició recupera les aules i el llegat de l’Escola Provincial de Ceràmica d’Onda

Sergio Toledo dirigirà el comité de campanya del PP de Castelló per al 29 de novembre
Vicent Sales s’encarregarà del vot exterior i Ester Giner coordinarà el treball al Grau, amb el suport d’afiliats i voluntaris als barris

L’Orquestra de la Comunitat Valenciana obri hui la temporada de tardor de l’Auditori de Castelló


