
Onda expos el seu model contra el canvi climàtic a les jornades CityxChange de Noruega
Redacció


Onda ha presentat a Throndhein, Noruega, els resultats del seu innovador projecte Model de Governança Net-Zero a les jornades CityxChange. Aquest projecte s'emmarca dins del programa Scalable Cities Action Grant de la Comissió Europea, que ha concedit a Onda una subvenció de 20.000 € per a la seva execució.
El projecte s'ha dut a terme al llarg de l'any 2023, amb un enfocament clar en el desenvolupament d'una estratègia de governança per a aconseguir els ambiciosos objectius de l'Ajuntament d'Onda de convertir-se en un Municipi Climàticament Neutre per a l'any 2030.
L'èmfasi principal d'aquesta conferència a la ciutat noruega ha sigut la presentació dels resultats i les impressions obtingudes. Així, el finançament ha estat fonamental per al desenvolupament del nou marc de governança de l'Ajuntament d'Onda, la qual cosa contribuirà significativament a accelerar les iniciatives de descarbonització a la ciutat.
En aquest sentit, el regidor d'Innovació, Vicent Bou, ha destacat: "A Onda continuem amb el nostre compromís amb la sostenibilitat i la lluita contra el canvi climàtic, i aquests resultats presentats en la conferència final de CityxChange són un testimoni dels avenços significatius que hem aconseguit en el nostre camí cap a un futur més verd i sostenible".


Marta Barrachina reivindica des de la Vall d’Uixó el paper de Castelló en el projecte nacional del PP

Nayra Luque Beltrán rep la banda verda com a Reina Infantil de les Festes de Castelló 2027
El Teatre Principal ha acollit la imposició de bandes de la nova màxima representant infantil, les sis Dames de la Ciutat Infantils i les representants de les gaiates en un dels actes més esperats del nou cicle fester.

Centenars de fidels passen sota el mantell de la Mare de Déu del Lledó en la primera cita després de l’estiu

Sergio Toledo reivindica el treball conjunt per a obtindre els terrenys del nou Hospital General




