
Troben el cadàver d’un home major en una zona pròxima a l’Hospital la Plana de Vila-real
Un gos de la Unitat Canina de Rescat localitza el cos sense vida durant una pràctica d’entrenament
La portaveu Maria Josep Safont acusa l'alcalde d'abandonar els treballs a l'estiu i posar la primera marxa a finals d'agost per les pors que no estiguera el carrer enllestit per a la Misericòrdia, pel que ja comencen a aparèixer els primers desperfectes
12/10/2023La portaveu del PSPV a Borriana, Maria Josep Safont, acusa l'alcalde del PP, Jorge Monferrer, de "deixadesa de funcions" pel que fa a l'execució de les obres de remodelació del carrer Barranquet. Safont explica que l'equip de Monferrer, després d'assumir l'Alcaldia al juny, no només va deixar de supervisar adequadament els treballs, sinó que va semiparalitzar les obres durant l'estiu, generant molèsties innecessàries als veïns del centre històric. La portaveu socialista assenyala els actuals responsables municipals de no respectar el projecte original, que incloïa l'ampliació de les voreres a 1,20 metres. "Pretén fer-nos creure que l'obra es va fer malament des d'un principi, però la realitat és que se'n van anar de vacances i van deixar sense controlar el desenvolupament de les obres fins que van vore que la Misericòrdia se'ls hi tirava a sobre". Segons apunta, "en les últimes setmanes d'agost es va consumar l'error de les voreres i l'executiu local, sense possibilitat de parar-les, no va tenir més remei que posar l'accelerador per a tindre-ho tot acabat abans de festes per a la celebració dels actes taurins i la processó de la patrona". "Ara es dediquen a fer-se fotografies mesurant amb el peu l'amplària de la zona de pas quan són els únics responsables que hui el Barranquet estiga així".
En aquest context, la regidora socialista critica la falta de planificació de l'actual govern municipal de PP i Vox assenyalant que "viu de les presses i improvisacions". "Teníem un projecte per a millorar la mobilitat peatonal i la seguretat d'aquesta transitada via i hem acabat trobant-nos amb un carrer amb prioritat per als cotxes", lamenta Safont, qui a més recorda que aquesta “pífia” s'afegeix a la paralització del projecte de renaturalització de l'Arenal i que suposarà la pèrdua d'una inversió d'un milió d'euros finançats amb fons europeus.
L'edila també enlletgeix a l'alcalde del PP que, sabent que el projecte es realitzava per fases, al estar la primera subvencionada per la Diputació de Castelló, atribuïsca la falta del col·lector de pluvials al PSPV. "La renovació del Barranquet porta molts mesos planificada i sap que el projecte el contemplava en la seua segona fase, per això són insultants les declaracions de Jorge Monferrer en les quals afirma sense rubor que l'obra s'ha fet sense tindre en compte el risc d'inundacions".
Maria Josep Safont denuncia que "darrere el relat de la falta de neteja viària i manteniment d'edificis públics s'amaga una estratègia per a tapar la incapacitat d'aquest govern de tirar avant els seus compromisos electorals i per a amagar les polèmiques que ens han posat en els titulars de mitjans de tot el món".
Un gos de la Unitat Canina de Rescat localitza el cos sense vida durant una pràctica d’entrenament
Un camió bolcat i en flames provoca llargues retencions i desviaments cap a la N-340
El club castellonenc presenta nous reptes per a consolidar el projecte de bàsquet femení
La Policia investiga si el dispar es va efectuar des d’un habitatge pròxim a la platja del Pinar
El foc, iniciat el divendres pel matí, ha afectat grans quantitats de residus tèxtils i ha requerit una ampliació del dispositiu d'emergència
La ciutat reforça els vincles culturals amb la comunitat xinesa en una jornada plena de tradició, convivència i espectacle