
L'Ajuntament de Montán celebra hui la tradicional Festa del Sacacubos, una celebració que sol atreure a centenars de visitants al poble
14/10/2023
Redacció


Aquesta festivitat, que s'ha recuperat després de dos anys de cancel·lacions a causa de la pandèmia, compta amb un atractiu programa festiu durant tota la jornada.
L'alcalde de Montán, Sergio Fornas, ha destacat que han organitzat activitats al llarg del dia perquè tant els residents del poble com els visitants gaudisquen de la celebració. Les festivitats inclouen una degustació de vi i sardines al matí, una vesprada de música i degustació de vi, un sopar popular amb embotits, pa, beguda, café, pastes i chupitos, i música d'ambient per tancar la nit.
Totes les activitats tindran lloc al Museu Enològic de Montán, i es pot obtenir més informació a l'Ajuntament de manera presencial o cridant al telèfon 964131002. Aquesta Festa del Sacacubos és una celebració tradicional i molt important per als habitants del poble, i s'ha organitzat amb entusiasme després de la interrupció causada per la pandèmia.




València ix al carrer en suport a Ceuta després dels episodis de finals de juliol

Castelló recrea els seus edificis més emblemàtics amb 380.000 peces LEGO

Vila-real reforça el dispositiu de seguretat per a les festes amb 32 escenaris i quatre zones operatives

Castelló millorarà els accessos al CEIP Enric Soler i Godes amb un nou pas per als vianants i més seguretat viària

La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil





