
La Fira d'Onda ha presenciat un emocionant bou embolat protagonitzat pels bous de les reconegudes ramaderies portuguesa Couto de Fornilhos i andalusa Santa Teresa
Redacció


Com és habitual, l'alcaldessa d'Onda, Carmina Ballester, juntament amb el regidor de Festes i Tradicions, Sergio Puig, la Reina de la Fira, Paula Piquer, i representants de l'Associació Cultural Taurina Guarismo 2, patrocinadora de l'embolat, van presidir el tradicional paseillo abans de l'esdeveniment.
Carmina Ballester, alcaldessa d'Onda, va expressar el seu orgull en veure que els carrers d'Onda es omplien d'aficionats taurins d'arreu d'Espanya, la qual cosa demostra que els bous embolats de la ciutat són un referent nacional. A més, va destacar l'impacte econòmic positiu que aquests esdeveniments generen en els comerços i empreses locals.
Simultàniament, al llarg del dia, es va celebrar el XXXI Festival de Teatre i Animació a la plaça Espanya, amb una àmplia varietat d'activitats, jocs inflables i tallers dirigits als més joves. Durant la tarda, es va disputar el 62è Trofeu Magnífic Ajuntament d'Onda de Coloms Esportius, organitzat pel Club de Colombicultura La Ondense.
En l'àmbit cultural, el teatre Mónaco va acollir l'obra teatral "L'Aixafagafestes", amb les actuacions de Josema Yuste i Santiago Urrialde. La clausura de la jornada la va oferir el concert de Fangoria i Nancys Rubias al recinte multiús.


Morella tanca una Fira 2026 multitudinària amb més de 100 expositors i una forta reivindicació del sector primari

La Universitat Popular de Benicarló amplia l’oferta a 48 grups i avançarà l’inici del curs al 28 de setembre

LA UNIÓ alerta que els arrossers valencians cobren un 35% per davall dels costos de producció

El PSPV de Castelló llança ‘Equip Rafa’ per captar activistes fora de la militància


