Jornada de Commemoració a Onda: El Dia de Tots Sants Aplega Milers de Persones en un Homenatge als Éssers Estimats

L'Ajuntament amplia les facilitats per a homenatjar els difunts

General 01/11/2023 Redacció Redacció
aefaw

A Onda, milers de persones es van sumar a la celebració del Dia de Tots Sants, una festivitat universal que ret homenatge als difunts. Durant aquesta jornada especial, les famílies d'Onda es van congregà per a honorar i recordar als seus éssers estimats que ja no estan entre nosaltres.

La commemoració es va iniciar amb misses celebrades a les esglésies locals, on els fidels van dedicar les seues pregàries als difunts i van encendre espelmes en la seua memòria. Posteriorment, multitud d'ondenses es van dirigir als cementeris per a netejar les tombes dels seus éssers estimats, adornar-les amb flors i encendre espelmes.

L'Ajuntament d'Onda, en reconeixement de la importància d'aquesta data, va prendre la decisió d'estendre l'horari d'obertura del cementeri municipal. Aquesta mesura tenia com a objectiu facilitar als ciutadans l'oportunitat d'honorar els seus éssers estimats difunts. A més a més, es va habilitar un servei d'autobús gratuït que partia des de l'Avinguda Montendre, feia una parada a l'Avinguda País Valencià i culminava el seu recorregut en el cementeri. El trajecte de retorn seguia la mateixa ruta en sentit invers.

El Dia de Tots Sants es va convertir en un emotiu esdeveniment que va aplegar la comunitat d'Onda en un homenatge massiu als difunts. La tradició i el respecte pels éssers estimats que ja no estan presents es mantenen vius en aquesta bella celebració que uneix les persones en un acte d'amor i memòria.

Te puede interesar
sadawdw

L'Ajuntament d'Almenara ha adquirit una plataforma elevadora per afavorir l'accessibilitat a l'escenari de la Sala d'actes del Centre Municipal de Cultura Paulo Freire de la localitat

Redacció
General 07/10/2023

Aquesta plataforma elevadora és mòbil i es podrà traslladar a altres recintes com l'Auditori o altres escenaris que es puguen instal·lar a la localitat si fos necessari. La inversió en la plataforma és de 10.300 euros i prové d'una subvenció de la Generalitat Valenciana amb aquesta finalitat

Lo más visto