
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Les accions, que han estat en marxa des d'octubre, han inclòs tallers de sensibilització i prevenció en escoles, entitats i associacions culturals, així com activitats interactives i conferències
22/11/2023Sota el lema "Sobren Raons", l'Ajuntament de Castelló, liderat per l'alcaldessa Begoña Carrasco, intensifica els seus esforços per a manifestar el rebuig a la violència contra les dones en el marc de les activitats programades per al Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona, el 25 de novembre.
La jornada de sensibilització comunitària, el 24 de novembre, serà clau, amb la inauguració de l'exposició "Sobren Raons" en el Passeig Ribalta i la lectura del manifest institucional per part de l'alcaldessa.
El punt culminant serà la il·luminació violeta de la Plaça Major, visible durant tot el 25 de novembre. A més, el cicle "Dona i Cinema" tancarà les iniciatives amb la projecció gratuïta de la pel·lícula "Quo vadis, Aida?" en el Teatre del Raval.
L'alcaldessa Begoña Carrasco ha reafirmat el compromís del govern local per a conscienciar i visibilitzar la violència de gènere. Va destacar la labor de la unitat de Policia Local, VioGen, especialitzada en la protecció de dones que pateixen maltractament. Carrasco va subratllar: "Ens sobren raons per a continuar lluitant per la igualtat de les dones".
La ciutadania de Castelló té accés a recursos i suport, i l'Ajuntament busca ser un referent en la lluita contra la violència de gènere, reforçant la prevenció, l'educació en valors i la igualtat. El compromís és total per a erradicar esta xacra social.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El director del SOM, l’alcaldessa de Castelló i diversos col·laboradors anuncien el programa d’aquesta nova edició
Ha aconseguit 83 avals dels membres de l’assemblea, fet que anticipa un resultat favorable en la votació del 19 de juliol.
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles