
Begoña Carrasco: Compromís Contra la Violència de Gènere
Redacció


Carrasco ha destacat la importància d'abordar la violència de gènere com un problema d'Estat que requereix solucions integrals, enfocades en la prevenció i l'educació en igualtat.
L'alcaldessa ha inaugurat l'exposició "Sobren raons" al Parc *Ribalta, convidant als ciutadans a visitar-la fins al 4 de desembre. Va assenyalar que l'educació en igualtat i valors és clau per a combatre esta xacra social i va destacar la necessitat de treballar dia a dia de manera conjunta i coordinada.


Begoña Carrasco va subratllar la transcendència de l'educació en este context, considerant-la "l'arma més poderosa per a canviar el món". Va agrair la participació de diversos col·lectius socials, entitats i associacions en els actes commemoratius i va ressaltar la implicació del Servei d'Igualtat d'Oportunitats de l'Ajuntament i del servei "VioGen" de la Policia Local, que actualment gestiona 188 ordres de protecció a víctimes de violència de gènere.
La Plaça Major s'il·luminarà de violeta en solidaritat, i es duran a terme esdeveniments addicionals, com el cicle "Dona i cinema" amb la projecció gratuïta de la pel·lícula "Quo vadis, Aida?" en el Teatre del Raval. L'alcaldessa va emfatitzar la importància de continuar treballant per a erradicar la violència de gènere i va celebrar la implicació de la comunitat en este esforç conjunt.


Castelló busca la Bandera Verda d’Ecovidrio amb una campanya ciutadana de reciclatge de vidre

Castelló convoca una concentració esta vesprada a la Plaça Major en suport a Ceuta
La mobilització, impulsada per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, tindrà lloc a les 20.00 hores i inclourà la lectura d’un manifest amb la participació de representants de l’Ajuntament, la Diputació, Les Corts i la Generalitat.

Mascarell viu les seues festes patronals amb actes taurins, música i propostes per a totes les edats

Vila-real presenta prop de 200 actes per a les festes de la Mare de Déu de Gràcia 2026

Labora impulsa prop de 80 programes d’ocupació i formació per a més de 1.500 persones





