
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L'Ajuntament d'Onda ha donat la benvinguda a sis nous membres de la Policia Local, els qui van completar amb èxit un intensiu curs de capacitació de sis mesos en l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (IVASPE)
27/11/2023Esta iniciativa cerca enfortir l'actual plantilla, que es troba en procés d'adaptació a causa de recents jubilacions, amb l'objectiu de mantindre i millorar els nivells de seguretat en el municipi.
La plantilla actual de la Policia Local d'Onda, composta per 52 agents, ha experimentat canvis a causa de jubilacions, la qual cosa va motivar a les autoritats locals a prendre mesures per a garantir l'eficàcia del cos i la seguretat ciutadana.
Amb la intenció d'aconseguir gradualment els 63 agents, xifra que es va aconseguir en 2014, es durà a terme una nova fase d'oposició per a cobrir nou places addicionals. L'alcaldessa d'Onda, Carmina Ballester, va destacar que estes accions reforcen el compromís amb els ciutadans, demostrant la disposició constant d'adaptar-se a les necessitats canviants i millorar l'eficiència dels serveis. Ballester va emfatitzar que la seguretat i el benestar d'Onda continuen sent la prioritat principal del cos policial.
El pròxim procés de selecció es durà a terme amb criteris de transparència i equitat, buscant la incorporació de professionals altament qualificats que contribuiran al manteniment de la convivència i la seguretat ciutadana a Onda. El Comissari Cap de la Policia Local, Miguel Ángel Izquierdo, va assenyalar que este procés no sols enfortirà les diferents unitats i especialitats del cos, sinó que també reduirà la taxa d'interinitat en la plantilla, proporcionant estabilitat laboral i un servei més consistent als agents.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”