
La XIII Setmana Tárrega es consolida com l'epicentre mundial de la guitarra clàssica des de Vila-real
L'esdeveniment tanca una edició d'èxit amb ponents de 42 nacionalitats i un impuls definitiu a la investigació internacional.
L'Ajuntament d'Onda ha donat la benvinguda a sis nous membres de la Policia Local, els qui van completar amb èxit un intensiu curs de capacitació de sis mesos en l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (IVASPE)
27/11/2023
Redacció
Esta iniciativa cerca enfortir l'actual plantilla, que es troba en procés d'adaptació a causa de recents jubilacions, amb l'objectiu de mantindre i millorar els nivells de seguretat en el municipi.
La plantilla actual de la Policia Local d'Onda, composta per 52 agents, ha experimentat canvis a causa de jubilacions, la qual cosa va motivar a les autoritats locals a prendre mesures per a garantir l'eficàcia del cos i la seguretat ciutadana.
Amb la intenció d'aconseguir gradualment els 63 agents, xifra que es va aconseguir en 2014, es durà a terme una nova fase d'oposició per a cobrir nou places addicionals. L'alcaldessa d'Onda, Carmina Ballester, va destacar que estes accions reforcen el compromís amb els ciutadans, demostrant la disposició constant d'adaptar-se a les necessitats canviants i millorar l'eficiència dels serveis. Ballester va emfatitzar que la seguretat i el benestar d'Onda continuen sent la prioritat principal del cos policial.
El pròxim procés de selecció es durà a terme amb criteris de transparència i equitat, buscant la incorporació de professionals altament qualificats que contribuiran al manteniment de la convivència i la seguretat ciutadana a Onda. El Comissari Cap de la Policia Local, Miguel Ángel Izquierdo, va assenyalar que este procés no sols enfortirà les diferents unitats i especialitats del cos, sinó que també reduirà la taxa d'interinitat en la plantilla, proporcionant estabilitat laboral i un servei més consistent als agents.

L'esdeveniment tanca una edició d'èxit amb ponents de 42 nacionalitats i un impuls definitiu a la investigació internacional.

Els socialistes proposen mobilitzar 9,2 milions d'euros per a corregir l'abandonament dels barris i la manca d'ajudes al lloguer.

Més del 63% dels professionals del Servei de Ginecologia subscriuen la denúncia davant la Conselleria

El llenç renaixentista de la ciutadella es converteix en una pantalla gegant que transporta els visitants al Pol Nord.

L’Ajuntament assumeix la competència de la connexió amb el districte marítim per a millorar freqüències i horaris.

Més que un concert, un acte solidari i emotiu a l'Hospital Provincial per a humanitzar les festes.