
Llum de Castelló: La Gaiata 15 ‘Sequiol’ S’exposa a la Tourist Info de la Casa Abadia Com a Atracciu Turístic
L'Estratègia Completa l'Exposició de les Tres Gaiates Guanyadores als Punts Turístics
Samuel Falomir, alcalde de l'Alcora, denúncia la la celebració des de fa dies de botellons amb fins a 30 cotxes en els paratges en la localitat
29/06/2020 REDACCIÓ
Segons l'alcalde Samuel Falomir, el paratge de Sant Vicent i l'ermitori de Sant Cristòfol, en la localitat de l'Alcora, són des de fa dies escenari de botellons de fins a 30 cotxes al mateix temps.
Falomir denúncia que «Ademés de no estar permés i de ser il·legal, este tipus de reunions amb alcohol pel mig no complixen amb les mesures sanitàries de seguretat i protecció en l'actual situació derivada del covid-19». I per això advertix de que la Policia Local els prohibirà i multarà durament als que duguen a terme estos incompliments.
L'alcalde ha destacat que el número de vehicles que acudixen a estes celebracions ha augmentat en els últims dies, ja que fins al moment eren al voltant de tres o quatre enfront dels 30 vehicles que pugen ara al mateix temps als paratges.
Però és que a més d'incomplir la normativa sanitària actual, deixen l'entorn «tot brut, ple de vidres i plàstics, ja que no es dignen ni a limpiar-ho». Per això, Falomir fa una crida a al «civisme» i a la «responsabilitat» en aquests moments «tan complicats» i avisa que l'Alcora augmentarà els controls policials i les sancions als infractors perquè es respecten les normatives.

L'Estratègia Completa l'Exposició de les Tres Gaiates Guanyadores als Punts Turístics

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa