
Detingudes tres persones per segrestar un treballador a Oropesa del Mar
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
Basat en el programa Viu Actiu que va iniciar-se a Benicarló el 2017, aquest pla ha distribuït més de 300.000 euros en ajudes durant el 2023, amb Benicarló rebent una subvenció de 25.000 euros.
Aquest programa fomenta l'exercici físic dirigit a poblacions especials, com la tercera edat o persones amb patologies cròniques, amb l'objectiu de combatre el sedentarisme i la inactivitat física.
L'adhesió a aquest pla ha donat una nova dimensió al programa Viu Actiu i ha conduït a la creació de la Unitat d'Activitat Física i Exercici Físic (UAEF) Benicarló.
El regidor d'Esports, Enrique Besalduch, destaca que l'adhesió al pla facilitarà l'accés a subvencions i permetrà millorar i aportar més recursos econòmics i tècnics al programa, anunciant també un augment pressupostari per al 2024 per finançar la UAEF Benicarló Viu Actiu.
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
La víctima, acompanyada de la seua filla de dos anys, va ser embestida per un patinet elèctric
Els autors actuaven de nit i canviaven el botí per drogues a Almassora
Aquesta au exerceix un paper crucial en el control de plagues en alimentar-se d'insectes voladors
L'individu, que utilitzava comptes bancàries a nom d'una persona morta, amenaça ara amb denunciar a les seves víctimes per injúries
El foc es va declarar a primera hora del matí en l'àtic d'un edifici de quatre plantes situat entre el carrer Virgen del Carmen i el passeig Febrer Soriano
Els captors van exigir un rescat de 30.000 euros a la família de la víctima
La nova aplicació, impulsada per dos joves de Castelló, guanya la confiança de Lanzadera i facilita la creació musical de manera integral
La prova constarà d’una sola etapa amb categoria Èlit i Sub-23 i se celebrarà el 3 de maig de 2025 recorrent 17 localitats, la majoria a l’Alt Millars
Cada establiment oferirà dues tapes: una de lliure elecció i una altra amb la taronja com a ingredient principal, en qualsevol modalitat (dolça o salada). El preu de cada tapa, amb beguda inclosa, serà de 4,50 euros
El president de l'entitat veïnal, Jesús Notari, ha agraït la visita i ha indicat que “el meu equip i jo hem traslladat les queixes de la ciutadania i hem intentat arribar a algun acord perquè, tot això tingui una possible solució sinó a curt a llarg termini però és important que hi haja un coneixement i evolució de les queixes dels veïns”