
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Es tracta d'una celebració festejada al llarg de tota la província de Castelló
16/01/2024
Ja han arribat els dolços i coquetes que es repartixen en la nit del 16 de gener amb motiu de la festa de Sant Antoni Abat, patró dels Animals. Una jornada plena d'activitats en gran part dels municipis de la nostra província.
Alguns d'ells allargaran la festa fins al diumenge, però altres fins i tot l'han avançada. Eixe és el cas d'alguns dels barris perifèrics de la ciutat de Castelló, els quals van avançar els festejos a la nit del 13 de gener amb la finalitat de no coincidir amb altres celebracions i d'esta manera poder acudir a diverses d'elles.
Un equip de Televisió de Castelló s'ha desplaçat fins al Parc del Meridià, situat a la Marjalería de Castelló, en el qual l'Associació de Veïns del Meridià va realitzar una solemne eucaristia en honor a Sant Antoni Abat acompanyada posteriorment d'una processó i, com no, la benedicció dels animals.
Fins al lloc es van desplaçar també diversos regidors de l'Ajuntament de la ciutat. Els veïns també van gaudir d'un repartiment de coquetes i moscatell acompanyats de la calor que desprenia el foc de la foguera mentre que tant amos com mascotes realitzaven les pertinents voltes al seu voltant com a símbol de protecció.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025