
Alberto Vidal promociona en FITUR el turisme familiar a la ciutat de Castelló
Redacció

Es tracta de pensar en activitats que s'adaptin a totes les edats, tant als més petits, ancians com als adolescents, ja que les famílies poden ser molt diverses. A més, també ens destaca la importància del turisme per al comerç local, cosa que ajuda a reavivar les botigues del centre i també el propi mercat central que està a punt de remodelar-se.
En conclusió, la promoció del turisme familiar a Castelló, liderada pel regidor de comerç i família, Alberto Vidal, demostra el compromís de la ciutat a oferir experiències inclusives per als visitants de totes les edats. La recerca de la insígnia de ciutat turística familiar i l'adaptació d'activitats diversificades subratllen la versatilitat del destí. A més, l'enfocament en el comerç local com a beneficiari del turisme reforça la importància d'aquesta iniciativa per a l'economia de la ciutat.
Aquesta estratègia no només impulsa la visió turística de Castelló, sinó que també reforça els llaços comunitaris i la identitat local al centrar-se en la participació de les famílies en diverses activitats. La pròxima remodelació del mercat central afegeix un altre atractiu al panorama, oferint als visitants i residents un espai renovat per gaudir de productes locals i experiències gastronòmiques. En conjunt, aquestes iniciatives posicionen Castelló com a destinació turística integral i sostenible.


Toni Nadal reunix centenars de persones a Nules en una nova conferència del cicle Àgora

Escala a Castelló reunirà 12 vaixells històrics i estrenarà una recreació de batalla naval al port

Castelló acull el III Congrés Nacional de Desenvolupament Local amb més de 200 experts i 160 administracions

El PSPV proposa que el concurs de mascletaes porte el nom de ‘Premi Jorge Martí Obiol’


