
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Aquesta és la vuitena vegada que la ciutat acull aquest esdeveniment ciclista
27/01/2024Aquest esdeveniment, retransmès en més de 200 països, destaca Benicàssim com un important aparador internacional tant turístic com esportiu.
L'alcaldessa, Susana Marqués, destaca l'atractiu natural de la ciutat i la seva afició al ciclisme, convertint-la en un destí preferent per a ciclistes amateurs i professionals.
Benicàssim, coneguda per la seva rica història ciclista, és també un destí turístic que combina cultura, relaxació i un entorn natural únic a la costa mediterrània.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025