
El repertori oferirà un viatge emocional per les grans joies de la copla clàssica
Els carrers de Castelló han acollit este cap de setmana a més de 1200 corredors
29/01/2024El diumenge 28 de gener s'ha celebrat la 39ª Mitjana Marató de Castelló. El Parc Ribalta ha sigut l'escenari d'eixida, on 1220 corredors s'han concentrat per a donar vida a esta prova esportiva.
Maica Hurtado, regidora d'esports de l'ajuntament de Castelló, ha sigut l'encarregada de donar el tret d'eixida. Però un instant abans d'això s'ha celebrat un minut de silenci en honor a la recent morta, l'atleta Alba Cebrián. Una carrera molt emotiva per a alguns dels corredors, en especialment per a la seua amiga i companya Alejandra Sánchez, que li ha dedicat cadascun dels quilòmetres.
Durant el recorregut hi ha hagut quatre punts d'animació. El speaker Oscar González s'ha ocupat que els espectadors estigueren entretinguts en la línia de meta. A més de totes les activitats de la Fira del Corredor, com la classe de Salsation.
Quan a penes passava una hora des del començament de la prova, el primer a travessar la línia de meta ha sigut Alejandro Jiménez “El Balilla” amb un temps de 01.04: 25. El segon lloc ha sigut per a Guillem Adell Mateu amb un temps de 01.09:32 i el tercer lloc per tot just uns segons ha sigut per a Luis Agustín Escricheamb un temps de 01.09:38.
Quant a la categoria femenina, tal i com estava previst, el primer lloc ha sigut per a la triatleta Natalia Castro amb un temps de 01.16:38. L'ambaixadora de la prova i olímpica, Diana Martín, ha entrat en segon lloc amb un temps de 01.19: 04. Finalment, el tercer lloc ha sigut per a Alejandra Sánchez amb un temps de 01.23:06, qui ha entrat a meta emocionada i dedicant-li la carrera a Alba Cebrián i als seus pares, que li han acompanyat en la carrera.
El repertori oferirà un viatge emocional per les grans joies de la copla clàssica
La vela torna a ser protagonista este cap de setmana en aigües de Castelló
Les sales CECOPAC i CIMSE de la seu de Tetuán XIV compten amb noves instal·lacions tecnològiques
El Club representarà la Comunitat en la segona fase de la Copa d’Espanya
El Grau es prepara per a una edició històrica que consolida el Big Twin com a cita cultural, turística i familiar amb projecció internacional
Ha celebrat aquest divendres, al centre COSDA, la segona edició de la seua Paella Solidària, una iniciativa destinada a recaptar fons