
Antonio Gil, alcalde de les Alqueries del Niño Perdido, parla sobre els seus primers mesos al capdavant de l'ajuntament
RedaccióDurant la entrevista en el programa Ó24, Antonio Gil, alcalde de les Alqueries del Niño Perdido, va oferir detalls sobre diversos aspectes de la gestió municipal. Va explicar que l'ajuntament s'enfronta a diversos desafiaments, com la millora d'infraestructures i serveis públics, l'impuls econòmic i l'atenció a les necessitats socials dels veïns.
Gil va mencionar que una de les prioritats del seu mandat és reforçar la participació ciutadana i promoure la transparència en la gestió municipal. Va destacar la importància d'involucrar els ciutadans en la presa de decisions i en la definició de polítiques públiques que beneficiïn a tota la comunitat.
A més, l'alcalde va ressaltar la necessitat d'impulsar el desenvolupament econòmic local, fomentant la creació d'ocupació i donant suport als emprenedors. També va fer èmfasi en la importància de preservar el patrimoni cultural i natural del municipi, així com en promoure el turisme sostenible com a motor de creixement.
Pel que fa a les polítiques socials, Gil va afirmar el seu compromís de garantir l'accés als serveis bàsics i de promoure la inclusió social i la igualtat d'oportunitats per a tots els ciutadans. Es va referir a la importància de treballar en col·laboració amb altres institucions i entitats per abordar els reptes socials de manera integral.
En resum, durant la entrevista, Antonio Gil va proporcionar una visió integral dels objectius i prioritats de la seva gestió com a alcalde de les Alqueries del Niño Perdido, centrant-se en el desenvolupament local, la participació ciutadana, el benestar social i la preservació del entorn.


Les Alqueries presenta esta nit a Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Les Alqueries es bolca amb la presentació de Daniela Vicent Beltrán com a Regina de les Festes de la Segregació 2026

Castelló desplegarà una gran programació científica, cultural i familiar per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

La Conselleria de Sanitat reobrirà este estiu el consultori auxiliar de la Marjaleria


