El Amics Castelló i Milos Jankovic han decidit de mutu acord rescindir el contracte que el jugador serbi tenia amb el club

    El contracte tenia validesa fins al final de la temporada

    25/02/2024RedaccióRedacció
    IMG_4859

    Això s'ha decidit després d'una reunió entre ambdues parts. Després d'aquest acord, Luis García, president del club, va agrair la feina i la dedicació de Jankovic durant el seu temps en l'equip, desitjant-li èxit tant en la seva vida personal com en la seva carrera com a jugador de bàsquet.

    El club ja està buscant un pivot en el mercat per substituir l'absència de Jankovic. El proper divendres 1 de març, l'equip dirigit per Orenga tornarà a jugar, aquesta vegada al Ciutat, en la previa magdalenera contra el Valladolid.

    En aquests casos, el club generalment busca trobar un reemplaçament adequat per al jugador que se'n va, especialment si la sortida afecta significativament la composició de l'equip o els seus objectius per a la temporada. Això implica explorar el mercat de jugadors disponibles i avaluar opcions que s'ajustin a les necessitats i l'estil de joc de l'equip.

    El més vist
    Captura de pantalla 2025-12-17 a las 22.49.05

    Jacaranda ens desitja Bon Nadal a Ritme de Bolero

    Redacció
    18/12/2025

    L'emblemàtic grup castellonenc estrena en primícia per a TVCS el tema ‘Te deseo muy felices fiestas’, el videoclip del qual ha sigut rodat en el marc incomparable del Real Casino Antic de Castelló.