
César Agut, ha cantat els versos del poeta Bernat Artola
Redacció


César Agur, pregoner de la Magdalena 2024 ha cantat els versos del poeta Bernat Artola convidant a la festa. El moment més emotiu del pregó en el qual fins a l'alcaldessa Begoña Carrasco no ha pogut contindre les llàgrimes d'emoció. Una cavalcada en la qual han participat més de 3500 persones representant la mitologia i història de Castelló, a més de diferents col·lectius representatius de la ciutat, província i Comunitat que no han volgut perdre esta cita.
Agut, encarnant a la figura del “Sequier Major” i cantant els versos de Bernat Artola, s'ha dirigit alcaldessa de Begoña Carrasco proclamant que “Ja el dia és arribat” a tota la ciutat i recordant que demà, en el camí cap a la Magdalena està ple de simbolisme. “Anar de Romeria no és tan sol anar de festa, és deure que manifesta orgull de genealogia”.
Es tracta d'un dels principals actes de les festes de la Magdalena, el moment en el qual es dona el tret d'eixida a les festes i es fa una crida als veïns perquè s'unisquen a la celebració. Un acte multitudinari que durant tota la vesprada el primer dia de les festes ha tingut al públic expectant malgrat les baixes temperatures.
Pots reviure el cant del pregoner ací.




El Maestrat-Plana Alta busca en Instagram les millors imatges de la vida als seus pobles

La Diputació instal·larà fins a 451 càmeres de trànsit en 115 municipis xicotets de Castelló

Castelló impulsarà un programa de voluntariat per ajudar a recuperar la Serra d’Espadà
L’Ajuntament prepara, en coordinació amb la Generalitat, jornades de reforestació amb voluntaris que podrien començar a la tardor o l’hivern, una vegada s’avalúe la regeneració natural de les zones afectades pels incendis

Castelló i la comunitat colombiana s’unixen en suport a les víctimes del terratrèmol


