
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
Això ha estat possible gràcies a una iniciativa de la regidoria de Benestar Social en col·laboració amb l'Associació de Persones Sordes de Castelló (APESOCAS)
10/03/2024En el recinte del Primer Molí, es va habilitar una zona a primera fila amb una tarima especial de 10 cm de gruix, permetent que les persones sordes poguessin experimentar el soroll a través de la vibració de la tarima i d'un globus entregat per a l'ocasió.
En finalitzar la mascletà, l'alcaldessa Begoña Carrasco i la regidora de Benestar Social, Maica Hurtado, es van apropar per saludar els assistents. La mascletà, a càrrec de la pirotècnia Pibierzo, va superar en quilos de pólvora a les anteriors, assolint més de 252 quilos. Entre els presents en aquest últim espectacle pirotècnic va estar la Consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Salomé Pradas.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
L’Associació d’Estudis Tradicionals presenta un treball audiovisual dedicat a la recuperació d’una dansa de la Pobla d’Alcolea.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
La iniciativa, que es prolongarà fins a l'1 de novembre, busca dinamitzar el comerç local als barris de la ciutat.