‘Don Bosco’ i ‘Barri València’, millors falles de Burriana 2024

El municipi de Burriana va fer el passat dissabte, 16 de març, l'acte d'entrega dels premis de les Falles 2024, seguint amb la seua programació oficial. Enguany, la Falla Don Bosco ha sigut guardonada amb el primer premi de categoria especial, i la Falla Barri València, el premi a la millor falla infantil de categoria especial
En el primer cas, a banda de fer el gran reconeixement al monument, s'ha atorgat el premi Ingeni i Gràcia, així com millor pintura, acabat i conjunt, que també s'ho ha emportat la falla en categoria infantil.
Una vegada lliurat els guardons, Monferrer ha felicitat a cadascuna de les agrupacions falleres per "la labor, esforç i talent dels artistes fallers que lluiexen els monuments". A més, la regidora de falles i la presidenta de la Junta Local fallera, Paloma Boix, ha afirmat que "han estat plenes d'emoció per part de les comissions i posant molt dificil les valoracions al jurat gràcies al talent dels artistes fallers".


