El balanç d'aquesta Magdalena en quant a seguretat i incidents és positiu

    Avui han visitat el plató principal de Ó24 Antonio Ortolá, regidor de Seguretat de l'Ajuntament de Castelló, Francisco Catalá, Comissari de la Policia Local de Castelló, i Toni Costa, cap de Bombers de Castelló

    22/03/2024RedaccióRedacció
    IMG_5315

    En la seua visita, han ressaltat la disminució de trucades a emergències durant aquestes festes de la Magdalena en comparació amb l'any passat, la qual cosa indica una millora en la gestió de la seguretat i prevenció d'incidents. Això suggereix que les mesures implementades han sigut efectives per a mantindre l'ordre i la tranquil·litat en la ciutat.

    A més, han destacat l'increment de la presència policial en les zones més concorregudes com una mesura preventiva clau per a dissuadir comportaments problemàtics i actuar ràpidament en cas de necessitat.

    Aquesta col·laboració entre les autoritats locals i els cossos de seguretat ha contribuït significativament a garantir la seguretat dels ciutadans i visitants durant les celebracions de la Magdalena.

    El més vist
    Captura de pantalla 2025-12-17 a las 22.49.05

    Jacaranda ens desitja Bon Nadal a Ritme de Bolero

    Redacció
    18/12/2025

    L'emblemàtic grup castellonenc estrena en primícia per a TVCS el tema ‘Te deseo muy felices fiestas’, el videoclip del qual ha sigut rodat en el marc incomparable del Real Casino Antic de Castelló.