Begoña Carrasco, juntament amb la tinent d'alcalde del Grau i el regidor de Joventut i Mobilitat, han participat de la Setmana Santa aquest diumenge de Rams

    Això ha tingut lloc a la missa amb motiu del Diumenge de Rams a la Parròquia de Sant Pere del districte marítim

    24/03/2024RedaccióRedacció
    IMG_5338

    Aquest esdeveniment marca l'inici de la Setmana Santa castellonenca, una festivitat d'Interés Turístic Provincial, que inclou processons i la participació de les confraries que formen part del patrimoni cultural de la ciutat. Abans de l'eucaristia, han presenciat la benedicció de les palmes i la processó, que ha comptat amb una gran assistència de persones.

    "Treballem perquè les nostres tradicions segueixin vives, oferint-los tot el suport municipal per donar visibilitat a tota la programació, que és la manera de sentir i viure del conjunt dels castellonencs", va destacar Begoña Carrasco.

    La ciutat de Castelló acull més de 70 activitats a tots els barris durant la Setmana Santa i la Pasqua, "per al gaudi dels ciutadans, sent un atractiu turístic i d'oci per a tots aquells que ens visiten durant els dies festius". "El nostre objectiu és que Castelló continue rebovant de vida i que tot aquell que visite la nostra ciutat trobe una gran varietat de propostes culturals, religioses i d'oci en general per a tota la família, per a tots els públics, moltes d'elles gratuïtes o a preus assequibles", va afirmar.

    El més vist