
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La controvèrsia del cas 'La Cosa Nostra' com a protagonista de la jornada
25/03/2024En aquesta sessió es va posar èmfasi en el seu paper crucial en l'economia local i es van subratllar els reptes que enfronten, com la pesca il·legal i la competència deslleial. Es va fer especial èmfasi en la necessitat de polítiques públiques que protegeixin i promoguin la sostenibilitat del sector pesquer, tant a nivell nacional com europeu.
A més, es van abordar mesures per millorar la situació del poble gitano, reconeixent els seus reptes en àmbits com l'ocupació, la salut i l'educació, i promocionant accions concretes per reduir la discriminació i l'exclusió social.
Pel que fa a les infraestructures educatives, es va discutir sobre la necessitat de delegar competències per a la reforma d'una escola, destacant el compromís de l'ajuntament de col·laborar amb la Conselleria d'Educació per garantir instal·lacions adequades i segures per als estudiants.
Finalment, es va aprovar la inclusió d'una nova associació veïnal en el Consell de Participació Ciutadana, la qual cosa reflecteix el compromís de l'ajuntament de fomentar la participació ciutadana i reforçar els llaços entre l'administració local i la comunitat.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.