
La Regidoria de Salut Pública i l'UJI llancen l'I Cicle de Prevenció i Ajuda en Salut Integral Emocional
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
Aquesta va atraure una multitud de visitants i devots que van omplir els carrers empedrats de la ciutadella
29/03/2024El so de la percussió i els passos va ressonar en l'aire mentre els participants recorrien els pintorescs carrers, revivint així segles de tradició i devoció. Aquest esdeveniment, a més de ser una expressió de fe, és també una oportunitat per admirar la bellesa arquitectònica de la ciutat antiga i submergir-se en la seva rica història.
La pròxima processó del Divendres Sant promet ser igualment commovedora, mentre que el Dissabte Sant oferirà una experiència especial amb la participació de l'Associació de Bombos i Tabals de Peñíscola, "Tambors de Passió".
El Diumenge de Resurrecció culminarà les celebracions amb la Processó de l'Encontre, un moment emotiu que reuneix a la comunitat entorn de l'esperança i la renovació.
La iniciativa té com a objectiu promoure el benestar emocional i psicològic de la ciutadania de Castelló.
La iniciativa, que es prolongarà fins a l'1 de novembre, busca dinamitzar el comerç local als barris de la ciutat.
Una agenda completa de tres dies per a conéixer la cuina i l'entorn de la ciutat
El govern municipal reforçarà les línies d'autobús i ampliarà els horaris de les biblioteques.
El regidor d'Urbanisme destaca el potencial de la plataforma industrial per a la indústria i l'economia de la ciutat.
L'esdeveniment, que tindrà lloc el 20 de setembre al parc Rafalafena, commemora el 50é aniversari d'APESOCAS.