
La nova pantalla acústica del Refeyme farà compatible l’activitat del recinte i el descans dels veïns
Urbanisme treballa de la mà amb l’Associació de Veïns del Bulevard Blasco Ibáñez per garantir diàleg i transparència
Actes com el Sant Enterrament o la Processó de la Trobada es poden veure en la web d'este canal
02/04/2024Els veïns de la ciutat i les quatre confraries que s'encarreguen de realitzar els diferents actes litúrgics han mirat al cel de reüll durant els dies més importants de la Setmana Santa. Malgrat la pluja i la meteorologia inestable, els actes més significatius com són la processó del Sant Enterrament i la processó de La Trobada s'han pogut realitzar sense cap problema.
Es tracta d'una Setmana Santa que enguany s'ha celebrat molt prompte, durant els últims dies del mes de març i al costat d'una baixada de temperatures quasi hivernal, però això no ha frenat els actes ni l'assistència a ells, ja que pels carrers de la ciutat de La Plana s'ha pogut observar la participació multitudinària dels veïns i també turistes que han triat Castelló com a destí vacacional per a estes dates.
Televisió de Castelló ha realitzat alguns dels actes en directe i altres en format reportatge del que han sigut estos primers dies de la Setmana Santa a la Província de Castelló. Gaudix d'ells ací.
Urbanisme treballa de la mà amb l’Associació de Veïns del Bulevard Blasco Ibáñez per garantir diàleg i transparència
L’increment destaca en el tràfic de contenidors, amb un augment del 24%.
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
La Regidoria de Turisme organitza una jornada per analitzar el potencial del turisme sènior i els reptes del turisme en entorns rurals de la província.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.