
El Toro i Almàssera S’agermanen per a Sellar una Història Compartida d’Emigració i Arrels Comunes
Centenars de famílies del Toro es van traslladar a Almàssera a mitjan segle XX a la recerca d'un futur, creant una forta comunitat.
La alcaldesa Begoña Carrasco confia que aquesta edició siga més multitudinària que en anys anteriors
05/04/2024El president de l'Autoritat Portuària, Rubén Ibáñez, destaca la importància d'aquesta iniciativa per unir la ciutat amb el seu port i reforçar el turisme a la regió. La subdelegada del Govern, Antonia García, elogia l'esdeveniment com a un referent i agraeix la tasca de les forces de seguretat en el dispositiu de seguretat.
El director general de Turisme, Jose Manuel Camarero, subratlla la rellevància d'esdeveniments com aquest per convertir Castelló en un destí turístic únic. A més, es destaca l'entrega d'un obsequi de la ciutat de Sète a la alcaldesa com a mostra de suport i col·laboració entre ambdues ciutats. Pel que fa a la programació, s'anuncien activitats com visites a embarcacions històriques, un cicle de diàlegs sobre sostenibilitat marina, concerts i espectacles de focs artificials.
El dissabte 6 d'abril serà la jornada central, amb esdeveniments com la Subhasta de Peix, el Desfilada Marinera, les Justes Marineras, música en viu i un espectacle de focs artificials per culminar la jornada festiva. La programació completa i els horaris estan disponibles al lloc web de l'esdeveniment.
Centenars de famílies del Toro es van traslladar a Almàssera a mitjan segle XX a la recerca d'un futur, creant una forta comunitat.
Remuntada Heroica d'Espanya Sub-21 a Castalia (2-1) per a Liderar el Grup Classificatori de l'Europeu
La Mentora proposa un canvi de vida, per reprogramar l'energia i deixar d'actuar des de l'esforç i trencar la programació d'escassetat i activar creences de poder, abundància i llibertat.
Alumnat d'Educació Especial entrega la torxa a la presidenta de la Diputació en un "moment carregat de significat" a pocs dies de l'inici dels Jocs.
La Plaça Major acollirà l'esdeveniment el pròxim dissabte 18 d'octubre amb desfilades de moda infantil i per a adults.
L'arribada de la flama olímpica serà huí dijous a la Plaça Major, i la cerimònia inaugural, divendres al Pavelló Ciutat de Castelló.