
L'Ajuntament d'Onda continua el seu compromís d'atendre les necessitats laborals de les empreses locals mitjançant el seu servei de formació personalitzada
Redacció


Aquesta vegada, s'ha posat en marxa el curs de Comerç, Logística i Magatzem, dirigit a 25 joves ondenses interessats a incursionar en l'àmbit industrial o a actualitzar les seues habilitats professionals. El programa formatiu té com a objectiu equipar els participants amb els coneixements necessaris per a la gestió eficient de magatzems i l'optimització de processos logístics.
Durant el curs, que s'estendrà fins al 10 de maig, s'impartiran habilitats fonamentals per a destacar en el mercat laboral, ampliant així les seues oportunitats d'ocupació. Vicent Bou, regidor d'Ocupació i Emprenedoria, va destacar la rellevància d'aquesta iniciativa en afirmar: "Oferim formació perquè els joves adquirisquen habilitats essencials que els permetran destacar en el mercat laboral i augmentar les seues oportunitats d'ocupació".
Entre els temes que s'abordaran es troben aspectes relacionats amb l'ocupabilitat, habilitats socials, ús de xarxes socials per a la cerca d'ocupació, tècniques d'atenció al client i vendes, així com activitats auxiliars de magatzem, incloent el maneig de carretons elevadors. A més, l'Agència d'Ocupació Onda Inserta, encarregada de promoure la inserció laboral a la localitat, ofereix una varietat d'ofertes d'ocupació en la seua pàgina web i posa a disposició les seues instal·lacions per a empreses interessades en dur a terme programes de formació.
Aquest esforç conjunt reflecteix el compromís d'Onda per a reforçar l'ocupació i l'ocupabilitat en la comunitat, proporcionant als joves les eines necessàries per a prosperar en el mercat laboral.


Nayra Luque Beltrán rep la banda verda com a Reina Infantil de les Festes de Castelló 2027
El Teatre Principal ha acollit la imposició de bandes de la nova màxima representant infantil, les sis Dames de la Ciutat Infantils i les representants de les gaiates en un dels actes més esperats del nou cicle fester.

Centenars de fidels passen sota el mantell de la Mare de Déu del Lledó en la primera cita després de l’estiu

Sergio Toledo reivindica el treball conjunt per a obtindre els terrenys del nou Hospital General

El besign Fest reunirà a Castelló diferents mirades sobre el disseny contemporani




