
Barrachina defensa la ceràmica de Castelló al Parlament Europeu i reclama una transició energètica “justa i viable”
Redacció
26/03/2026La presidenta participa en una jornada europea sobre el futur del sector ceràmic
Redacció


L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, juntament amb autoritats de la ciutat han acudit este matí al centre comercial El Corte Inglés per a commemorar el Dia del Llibre.
Per a celebrar este dia s'ha habilitat una sala de lectura en la qual s'ha llegit de manera conjunta el llibre 1984 de George Orwell. En esta activitat han participat entre ells, la Regidora d'Educació i Cultura de Castelló, María España; el reconegut periodista castellonenc, José María Arquimbau i la Delegada del Consell, Susana Fabregat.
Al llarg del dia de hui la ciutat realitzarà algunes activitats culturals i literàries amb les quals incentivar a la ciutadania a participar en la lectura i a continuar amb la tradició literària.





