
El Consell aprova l'Oferta d'Ocupació Pública de Sanitat per a 2026 amb prop de 5.800 places
La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.
Continuaran treballant per a rendir compte a la ciutat
22/04/2024
Redacció
El president de la Generalitat Carlos Mazón ha acudit este matí a Vila Real per a reunir-se amb l'alcalde de la ciutat, José Benlloch. Tots dos han negociat per a avançar en les prioritats i necessitats que mereix la ciutat.
Després de la trobada Benlloch ha anunciat que es treballarà en la creació d'un tramvia que connectarà la ciutat amb Castelló i Almassora. A més, s'ha comunicat que es volen reformar algunes infraestructures i s'ha aprofundit en la importància d'avançar en el Pla Viu.
“Vila Real té un dèficit històric d'inversions que cal reequilibrar”, ha afirmat Mazón. Per això, tenen com a principal objectiu treballar i avançar per a restablir la ciutat.

La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.

Una iniciativa pionera que unix tradicions d'arreu del món per a fomentar la convivència i la concòrdia a la Comunitat Valenciana.

El CEIP Ausiàs March acull una edició centrada en l'oci educatiu i la missió especial de "salvar el Nadal".

La consellera visita la residència ‘San Juan Bautista’ i destaca la necessitat de garantir entorns segurs i oportunitats per als menors tutelats.

Castelló acomiadarà 2025 amb campanades a la Porta del Sol i al Grau, cotillons infantils i el repartiment de 4.800 bosses de clementines

El Servei de Control realitza sis tractaments aeris en 12 municipis i intensifica la tasca terrestre després de les pluges de tardor.